Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2012 03:34 - Размислите на един айляк, по пътя за никъде: 41 причини да бъда ром
Автор: tonikod Категория: Политика   
Прочетен: 3252 Коментари: 6 Гласове:
9

Последна промяна: 03.06.2012 19:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
               1.    Ще съм безработен, за да получавам помощи от държавата, а ако ми намерят работа – ще се разболея. И пак ще получавам помощи!                2.    Ще си гледам кон на терасата, в даденото ми от държавата жилище, а в спалнята - две прасенца и пет кокошки. Ако ме попитат защо – ще кажа, че съм социално слаб – и ще получавам помощи.                3.    Ще крада когато, където и каквото си искам.  Ако ме попитат защо - ще кажа, че нямам работа, болен съм, и съм беден баща на „не мога да броя до толкова“ деца – и ще получавам помощи.                4.    Помощите – храна, дрехи, обувки, дърва…, които ще получавам от държавата, ще ги продам с печалба на други социално слаби.                5.    Ще стана татко още когато съм на единайсет години, а жена ми ще е на девет, с едно дете от предишен брак. На 25 години ще имам 14 внучета от петте си деца до момента. И ще получавам помощи.                6.    И жена ми ще получава помощи, защото няма да призная нито едно от децата си.                7.    На 35 години ще съм прадядо. Но ще продължавам да правя деца – единайсет ли бяха, дванайсет ли?!...                8.    На 45 годишна възраст ще съм излежал 25 годишна присъда.                9.    Няма да ми е необходимо да знам азбуката – по-важното е, че ще знам стойността на парите.                10.И на децата ми няма да им е необходимо да знаят азбуката, но ще познават парите по картинките на тях.                11.Едното дете ще го направим просяк, другото ще проституира, третото ще го продадем за органи, четвъртото ще го бутнем под някоя кола, за да осъдим шофьора, петото ще го убием, защото много плаче, и ще го заровим в двора, шестото ще умре самичко при неизяснени обстоятелства, седмото ще умре поради лекарска грешка, а после ще осъдим и лекаря, и болницата, и държавата, осмото, деветото, десетото…  И на тях ще им намерим цаката.                12.Задълженията може и да не си ги знам. По-важното е, че си знам правата.                13.Ще се отоплявам безплатно – така мога да си пусна  акумулиращата печка „Изгрев“, на терасата на предоставеното ми безплатно общинско жилище, в общински блок, при минусови температури, току до коня.                14.Ще ползвам топла и студена вода безплатно.                15.Ще се возя в градския и междуградския транспорт безплатно.                16.Ще бия полицаи, лекари и учители безпроблемно.                17.Всяка седмица ще се оплаквам в Български хелзински комитет за защита правата на човека, ако някой полицай, лекар или учител ме погледне накриво.                18.Ще сека горите на България безнаказано.                19.Ще замърсявам природата на България безнаказано.                20.Ще строя къщи където си поискам.                21.Ще изнасилвам когато си поискам.                22.Ще пребивам  когото си поискам.                23.Ще лъжа както си искам.                24.Ще ме търпите вие, българите – защото искам.                25.Ще казвам, че съм турчин, нищо, че турците не искат и да чуят за циганите.                 26.Ще искам не само новини на турски език, а цялата  програма на националната телевизия да е на турски. Нищо, че циганския и турския език нямат нищо общо. За българите могат да вървят субтитри в долната част на екрана. Ако това не стане – Страсбург, Брюксел, Български хелзински комитет…                 27. Ще наричам българите „гяури“.                28. Ще продам гласа си за едно кифте, без значение на коя партия.                29. Няма да плащам данъци и такси.                30.Няма да ходя на училище, нито децата ми ще ходят на училище.                31.Ще слушам само чалга и ще се напивам колкото, когато и както си искам.                32.Ще сложа лилави завеси на розовата си къща с осем сателитни чинии, а оградата ще я боядисам в турско синьо.                33.Ще се казвам Виолет, а кучето си ще го кръстя Армани.                34.Ще бия жената, децата, кучето, коня, прасетата, кокошките и всичко, което шава, защото боят възпитава.                    35.Ще гледам само турски сериали.                36.Ще ходя на гурбет в Германия – докато не ме хванат и не ме върнат обратно.               37.Ще си тунинговам каруцата, а на коня ще му сложа  на челото знака на „Мерцедес“ и два червени пискюла със звънчета.                38.Ще се науча да крада медни жици, преди да се науча да си пиша името.                39.Ще викам за всичко: „Българска работа!“                40. Няма да ползвам призертив, когато правя на жената сикиш.        41.Ем секиджем, ем пара баджем, ем густи джем… Толкуз!


       Тони Коджабашев



Гласувай:
9



1. mercy - Браво Тони, право в десетката. Тези ...
08.05.2012 12:12
Браво Тони, право в десетката. Тези неща ги знаем всички нормални хора в България, но никой нищо не прави от управляващите по въпроса. А в близките 20 години ще се получи така, че ние ще трябва да си търсим правата в Страсбург, защото ще сме малцинство.
цитирай
2. анонимен - Конгратюлейшънс и аплодисмейшънс ...
26.05.2012 17:59
Конгратюлейшънс и аплодисмейшънс ;)))))
цитирай
3. анонимен - jim 101 - коментар 2 е от мен
26.05.2012 18:02
понеже излязох анонимен
Конгратюлейшънс и аплодисмейшънс ;))))) - отново
цитирай
4. polopot - Поздрави !!!
27.05.2012 20:46
Поздрави !!!
цитирай
5. анонимен - ivo 13-8
21.06.2012 02:51
Браво Тони, почваш да узряваш като политолог. Сега ако и привлечеш масите да последват идеите ти, ще излезеш от зоната на теориите в блатото на практиките. Като за начало ти препоръчвам да направиш няколко чавета. :)

цитирай
6. анонимен - А така!!!
29.06.2012 22:12
Най големия презерватив за тия е БНА, ма каде е??? Някой да я е виждал???Защо я няма бре,каде се дяна!!!Какви са тия полицаи,Каде е БНА!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tonikod
Категория: Поезия
Прочетен: 457193
Постинги: 208
Коментари: 443
Гласове: 425
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930