Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2011 17:36 - Благодарствено писмо до ВиК
Автор: tonikod Категория: Забавление   
Прочетен: 1529 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 10.05.2011 09:29


Скъпи приятели от ВиК! Ето, че дойде ред да изкажа своята симпатия и към Вас! Вие не сте просто Ве и Ка! Вие не сте един ВИК в пустинята на нашия забързан живот! Вие не викате, а крещите своите послания към нас – обикновените граждани! Искам да Ви кажа, колко много съм щастлив от факта, че ми „врътнахте“ кранчето! Сега не се налага да обяснявам на жената, че ме е мързяло да измия чиниите, сега казвам: Вода няма! Все ми натякваше, че като съм без работа, поне мога да помагам в домакинството – така и така по цял ден съм си бил вкъщи! Сакън! Изморена била, като се прибира вечер от работа… В мината, където работи, няма много голям добив на въглища – от какво толкова да се е изморила, но нейсе… Женски капризи! А сега вода няма! Не се налага да приготвям супа! Не се налага да мия чинии! Дори не се налага да се бръсна! А за къпане – дума да не става! За сметка на това казвам: Ще отида до комшията за малко вода! Е, вярно е, че понякога се заседяваме с него, но това е защото обсъждаме икономическото положение в страната… То и на него не му е леко! Знаете ли какви сметки плаща за вода?! Пет човека са под един покрив… Всеки да си измие зъбите, ако не броим ченето на жена му, да се изкъпе, да се изпере… Вярно, че само той и голямата му дъщеря се бръснат, но това пак си е разход! И все вика,  да сме му цапнели по едно, че то това живот ли е?! Затова закъснявам! После жената се кара, че съм забравил за какво съм бил в съседа… Мили приятели от ВиК, няма ли начин и на него да му „врътнете“ кранчето?! Само ако можехте да го видите, колко е нещастен от факта, че има вода в апартамента си… Ами не само това! И ток има, та сега пише молби до Енергото, да дойдат и да му „свият“ бушона! Пълно нещастие е с тази вода и ток! Ходи като призрак, горкият! Казва ми: Лесно ти е на теб – вечер нямате ток и си лягате с жена ти, а моята като светне лампата и й става  лошо… И все мие ли мие чинии… А аз съм щастлив! Благодаря Ви, че ме освободихте от бремето на течащата вода! Да, скъпи приятели! Понякога се замислям за това, как прабаба ми вадеше вода от кладенеца на село… Най-вкусната вода, която съм пил! Сега уговарям комшията да бием една сонда в спалнята! Струва ми се, че ще намерим вода между фикуса и левият крак на леглото… Писах на Енергото едно благодарствено писмо, но Ви уверявам, че Вие не сте по-малко значими за мен! Връщате ме към забравените мигове на моето детство, когато изпитвах радостта от домашното огнище и кладенчовата вода! Сега домашното огнище гори в средата на хола, а когато намерим вода в спалнята, ще Ви пиша пак – да дойдете и да ми сложите един водомер… А за съседа определено ми е жал! Вие, заедно с Енергото, можете да му помогнете! Вие и само Вие, тези две най-значими за нас институции, можете да помогнете на много хора, изпаднали в беда! Приемете моите благодарности! Сега ще приключвам, че с комшията сме се разбрали да мина през тях, за да изпера едни чорапи, че трета седмица вече ги нося… Но няма да Ви забравя и ще Ви благославям при всеки подходящ случай! И една молба: Пишете до жената едно писмо, че аз така си мириша – да не ми се сърди! А пък някой ден ще Ви поканя на гости, да дегустирате водата от спалнята… И да не забравите да ми сложите един водомер! Останете си със здраве и продължавайте да носите радост на хората! Още един път изказвам своята благодарност към Вас!   Тони КОДЖАБАШЕВ


Тагове:   Мостът,   ще,   този мъж,   притча,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tonikod
Категория: Поезия
Прочетен: 457422
Постинги: 208
Коментари: 443
Гласове: 425
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930